طاها
پایگاه اطلاع رسانی سیدعلی خرسندی

Type the title here

خبرنگار بایدرُک گو و رُک پرسی ، رفع ابهام در عملکردها و اطلاع رسانی را در حیطه کاری خود قرار دهد.

اعضاء انجمن خبرنگاران جوان شهرستان سروستان با حضور فرهمند پور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سروستان با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان سروستان دیدار نمودند.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی خرسندی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان سروستان اساس کار خبرنگاری را برسه محور عنوان کرد و افزود: خبرنگار بایدرُک گو و رُک پرسی ، رفع ابهام در عملکردها و اطلاع رسانی را در حیطه کاری خود قرار دهد.

خرسندی دو خاصیت به چالش کشیدن ادارات را این گونه بیان داشت که : به چالش کشیدن ادارات با عث می شود که آن مسئول به کار خود بیشتر توجه می کند و عملکرد اداره را به اطلاع مردم برساند . امام جمعه سروستان فرق بین خبرنگار و خبررسان را این گونه اظهار کرد: خبررسان کسی است که هیچ گونه دَخل و تصرفی در ایجاد خبر ندارد که در واقع هیچ گونه هنری در این زمینه لازم نیست ، اما خبرنگار در حوزه لغت به معنی نگارنده خبر است و در حوزه اصطلاح فراتر از این است. خبرنگار کسی است که زمینه ایجاد خبرها را برعهده دارد . وی هنر خبرنگار را عامل رفع نقوص در حوزه های عملکردی دانست.و رسالت خبرنگاری را شبهه زدایی دانست. وی توقع خود را در حیطه خبرنگاری این گونه بیان داشت که :اخبار شهرستان سروستان درصدا و سیما و جراید به کمرنگی دیده می شود که این یکی از نقاط ضعف شهرستان است .

فرهمند پور رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان سروستان با اشاره به روند حرکتی ادارات و اطلاع رسانی خبرنگاران ، به چالش کشیدن ادارات شهرستان توسط خبرنگاران سروستان یک کار نوینی پنداشت و افزود: انجمن خبرنگاران جوان شهرستان سروستان با به چالش کشیدن ادارات در همه زمینه ها کار نوینی انجام می دهند و در حیطه خبرنگاری نقاط ضعف و قوت آنان پیدا خواهد شد.

در ادامه این دیدار رضا کوهی شوریجه رئیس انجمن خبرنگاران جوان شهرستان سروستان به ارائه گزارش فعالیت این انجمن پرداخت و یکی از کار های پیش رو را به چالش کشیدن ادارات شهرستان دانست. کوهی شوریجه مهمترین اصل این برنامه را انعکاس فعالیت ادارات و پیگیری مشکلات مردم عنوان نمود و افزود : در کنار این برنامه های اجرایی، برنامه های نظیر : معرفی شهدا ، پخش هر هفته نماز جمعه ، پخش برنامه هایی از مناسبت سال ، معرفی نخبگان ، قهرمانان شهرستان در همه زمینه ها، برگزاری مسابقه پیامکی در شهرستان ، ارائه اخبار کوتاه شهرستان و … پخش خواهد شد . رئیس انجمن خبرنگاران جوان شهرستان سروستان در خصوص پخش این برنامه اظهار امید واری کرد و گفت : انشا الله در ا واسط تیر ماه این برنامه در شهرستان اجرا و به صورت سه روز در هفته در پارک آزادی شهرستان پخش خواهد گردید. در پایان این دیدار اعضاء انجمن به ارائه مشکلات با امام جمعه شهرستان پرداختند.






تاریخ: 16 / 10 / 1391برچسب:,
ارسال توسط سید علی خرسندی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 51
بازدید هفته : 179
بازدید ماه : 179
بازدید کل : 35876
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

قالب و کد وبلاگ تاپ بلاگین

قالبوبلاگکد وبلاگآگهیانجمن