طاها
پایگاه اطلاع رسانی سیدعلی خرسندی
سرو آنلاین

همزمان با هفته تربیت بدنی،جمعي از ورزشكاران سروستان با امام جمعه این شهرستان ديدار كردند.

به گزارش خبرنگار سرو آنلاین،همزمان با هفته تربیت بدنی،جمعي از مسئولين هيئت هاي ورزشي،ورزشكاران و كاركنان اداره ورزش و جوانان سروستان با امام جمعه این شهرستان ديدار كردند.

در اين ديدار سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سروستان با ارائه گزارشی کوتاه از فعالیت های این اداره خواستار همکاری مسوولین در جهت گسترش ورزش در سطح این شهرستان شد.

در ادامه این دیدار حاج آقا خرسندي ضمن تبريك هفته تربيت بدني درباره نقش ورزش در سلامت روح و جسم و همچنين خصلت هاي پهلوان واقعي  سخناني ایراد کرد.

منبع : سایت تحلیلی - خبری سروستان




تاریخ: 3 / 8 / 1391برچسب:,
ارسال توسط سید یاسر خرسندی

 

 

 

 

 

 

 همزمان با روز عرفه،مراسم پر فیض دعای عرفه در سطح شهرستان سروستان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سرو آنلاین، دفتر امام جمعه شهرستان سروستان ضمن صدور اطلاعیه ای از عموم مردم شهرستان جهت شرکت در مراسم دعای پر فیض عرفه دعوت به عمل آورده است.

این مراسم در سه نقطه شهر سروستان که شامل:قبور مطهر شهدای گمنام،حسینیه سیدالشهداء (ع) و مسجد جامع از ساعت ۲ بعد از ظهر روز پنج شنبه  با حضور مردم ولایت مدار و خداجو برگزار خواهد شد.

 

منبع: سروستانی ها




تاریخ: 4 / 8 / 1391برچسب:,
ارسال توسط سید یاسر خرسندی

سرو آنلاین:

امام جمعه سروستان در جلسه هماهنگی هیئ

مسئولین هیئت های مذهبی ضمن توجه به فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر،باید در ابتدا خود عامل به آن باشند و سر لوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار سرو آنلاین ،در آستانه ایام سوگواری سرور آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) جلسه ای با حضور امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای تامین ،مسئولین نیروی انتظامی و همچنین مسئولین هیئت های عزاداری شهرستان سروستان به منظور هماهنگی در جهت هر چه با شکوهتر برگزار شدن مراسم امسال در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام خرسندی امام جمعه شهرستان سروستان طی سخنانی اظهار داشت:عزاداری ما برای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) باید براساس همان الگویی باشد که از اهل بیت (علیهم السلام) نقل شده است.

وی توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر را مهمترین پیام عاشورا عنوان کرد و افزود:مسئولین هیئت های مذهبی باید ضمن توجه به این فریضه مهم در ابتدا خود عامل به آن باشند و سر لوحه کار خود قرار دهند.


در ادامه این مراسم فرماندار سروستان نیز در سخنانی ضمن اشاره به ویژگی های یک مداح خوب گفت:مداحان و ذاکران اهل بیت(علیهم السلام) سرمایه عظیمی در اختیار دارند و باید در حفظ آن کوشا باشند.



وی وظیفه مداحان را در جهت معرفی فرهنگ عاشورا بسیار مهم و ارزشمند عنوان کرد و اظهار داشت: ارایه فرهنگ عاشورا در قالب اشعار به نسل جوان،کاری بسیار مهم و ارزشمند است.

احسان خازن در ادامه سخنان خویش ضمن تاکید بر رعایت نظم و انضباط بیش از پیش هیئت های مذهبی در اجرای برنامه های سوگواری خواستار برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم عزاداری امسال شد.

در انتهای این مراسم جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه و دادستان شهرستان سروستان نیز در سخنانی خواستار رعایت حفظ نظم در اجرای برنامه های عزاداری هیئت های مذهبی شهرستان شدند. 

 

 

 

 

منبع : پایگاه تحلیلی خبری سروستان




تاریخ: 21 / 8 / 1391برچسب:,
ارسال توسط سید یاسر خرسندی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 76
بازدید کل : 35705
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

قالب و کد وبلاگ تاپ بلاگین

قالبوبلاگکد وبلاگآگهیانجمن