طاها
پایگاه اطلاع رسانی سیدعلی خرسندی

حجت الاسلام والمسلمین سید علی خرسندی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان سروستان در یک گفتگوی خبری با سروچمان ضمن تجلیل و تقدیر از حضور باشکوه و گسترده آحاد مردم سروستان در راهپیمایی عظیم بیست و دوم بهمن ماه امسال اعلام کرد:مردم شهرستان سروستان در طول بیش از سه دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی در همه صحنه های این نظام مقدس حضور پرشور و فعال و بانشاط داشته و بارها اثبات کرده اند که مطیع امر ولایت مطلقه فقیه هستند.

حجت الاسلام والمسلمین سید علی خرسندی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان سروستان در یک گفتگوی خبری با سروچمان ضمن تجلیل و تقدیر از حضور باشکوه و گسترده آحاد مردم سروستان در راهپیمایی عظیم بیست و دوم بهمن ماه امسال اعلام کرد:مردم شهرستان سروستان در طول بیش از سه دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی در همه صحنه های این نظام مقدس حضور پرشور و فعال و بانشاط داشته و بارها اثبات کرده اند که مطیع امر ولایت مطلقه فقیه هستند. سید علی خرسندی با اشاره به برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تاریخ دوازدهم اسفند ماه جاری بیان داشت : مردم ما در آستانه آزمونی بزرگ و مهم قرار دارند و این یک آزمایش بزرگ الهی است و با توجه به اینکه به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و همچنین مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی است،بنابراین شرکت در این انتخابات و انتخاب فرد اصلح عمل به یک فریضه شرعی بسیار مهم و حساس است و دستاورد آن خیر دنیا و آخرت می باشد. 

منبع : پایگاه تحلیلی - خبری سروستان




تاریخ: 2 / 12 / 1390برچسب:,
ارسال توسط سید یاسر خرسندی

امام جمعه شهرستان سروستان:
سید علی خرسندی با اشاره به نزدیکی عید نوروز و تبریک سال جدید از مردم خواست که از خرید اجناس و وسایل غیر ضروری اجتناب و هزینه این گونه خریدها ی اضافی را صرف فقرا و مستمندان نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین سید علی خرسندی امام جمعه شهرستان سروستان در گفتگویی با سروآنلاین ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم شهرستان سروستان در انتخابات مجلس نهم ،این اقدام بزرگ و کم نظیر را لبیک مردم به منویات مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت:این حضور حماسی به همگان اعلام کرد که این مردم تا پای جان از آرمان های امام(ره)،انقلاب و شهدا تحت فرامین فرماندهی معزز کل قوا ایستاده اند.

سید علی خرسندی در بخش دیگری از سخنان خویش ضمن اشاره به نزدیکی عید نوروز و تبریک سال جدید از مردم خواست که از خرید اجناس و وسایل غیر ضروری اجتناب و هزینه این گونه خریدها ی اضافی را صرف فقرا و مستمندان نمایند.

وی همچنین با اشاره به تعطیلات پیش رو و دید و بازدید های خانوادگی گفت:ضمن اینکه مواظب باشید در این دید و بازدید ها گرفتار گناه غیبت نشوید ،سعی کنید اگر میان مومنین و مومنات کدورتی و خدای ناکرده قهری پیش آمده نسبت به مصالحه و آشتی دادن آنان با یکدیگر اقدام نموده و سال جدید را با بخشش و گذشت از یکدیگر شروع کنید.

وی در پایان از مسوولین خواست تسهیلات لازم را برای مسافران نوروزی که به شهرستان سروستان می آیند بیش از پیش فراهم نمایند.

منبع : پایگاه تحلیلی - خبری سروستان 




تاریخ: 19 / 12 / 1390برچسب:,
ارسال توسط سید یاسر خرسندی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 56
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 64
بازدید کل : 35693
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

قالب و کد وبلاگ تاپ بلاگین

قالبوبلاگکد وبلاگآگهیانجمن