طاها
پایگاه اطلاع رسانی سیدعلی خرسندی

بسم الله رحمن رحیم

فرارسیدن،ایام الله دهه ی فجرو22بهمن رامحضرمبارک امام زمان(ع)ونایب برحقش حضرت امام خامنه ای وملت قهرمان ایران تبریک عرض می نمایم....

پیروزی انقلاب اسلامی ایران در22بهمن ماه سال 1357 آغازبیداری اسلامی وعامل ایجادانقلاب های مختلف درجهان بوده وتاکنون به برکت انقلاب اسلامی ایران ،انقلاب هایی دربعضی کشورهابه ثمررسیده ،ودربرخی کشورهای دیکردرحال شکل گیری می باشد.

انقلاب اسلامی ایران قداست استکبارجهانی راشکسته واسلام ومسلمین رابه اوج عزت واقتداررسانده است.

ملت رشیدایران اکنون روح امام وشهدا به انتظارحضورچشم گیر یکا یک شمادرراهپیمایی باشکوه 22بهمن است پس بیاییم همه باهم بادیگرباحضورپرشورخوددرراهپیمایی 22بهمن باامام وشهداورهبرمعظم تجدیدعهد کرده  وحماسه ای خلق نماییم که دشمنان انقلاب رامأیوس ودوستان ملت وانقلاب راشادنمایید.وسلام

سیدعلی خرسندی

امام جمعه سروستان




تاریخ: 21 / 11 / 1391برچسب:,
ارسال توسط سید علی خرسندی

حجته الاسلام سیدعلی خرسندی

درخطبه ی13.11.1391

ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی،درادامه ی بحث خطبه ی هفته ی قبل راجع به رسالت پیامبراکرم(ص)به پنج مهوردیگرازرسالت ان حضرت اشاره وعنوان داشت:پیامبرمردم راامربه نیکویی ونهی اززشتی می فرمودوحلال هارابرای انهاتبیین وامورزشت وناپسند رابرانان حرام واحکام پررنج ودردسرراکه ازروی نادانی چون زنجیربرگردن خودنهاده بودند ازگردن انان برداشت.....و درخطبه ی دوم ضمن تبریک ایام الله دهه فجربه دست اورد های شگفت انگیزجمهوری اسلامی ایران درعرصه هوا-فضایکی ازعرصه های که امروزه پیشرفته ترین فناوری هاوامکانات رادرراستای رشدخودبه خدمت گرفته است وعرصه ی رقابتی برای نمایش میزان رشدعلمی کشورهای پیشرومی باشدعرصه هوا فضااست.جمهوری اسلامی ایران هم اکنون جزو10کشوری است که ازفناوری ساخت وپرتاب ماهواره برخورداراست واین جایکاهی رفیع به جمهوری اسلامی ایران دربهره مندی ازتکنولوژی های نوین بخشیده است.




تاریخ: 13 / 11 / 1391برچسب:,
ارسال توسط سید علی خرسندی

Type the title here

خبرنگار بایدرُک گو و رُک پرسی ، رفع ابهام در عملکردها و اطلاع رسانی را در حیطه کاری خود قرار دهد.

اعضاء انجمن خبرنگاران جوان شهرستان سروستان با حضور فرهمند پور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سروستان با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان سروستان دیدار نمودند.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی خرسندی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان سروستان اساس کار خبرنگاری را برسه محور عنوان کرد و افزود: خبرنگار بایدرُک گو و رُک پرسی ، رفع ابهام در عملکردها و اطلاع رسانی را در حیطه کاری خود قرار دهد.

خرسندی دو خاصیت به چالش کشیدن ادارات را این گونه بیان داشت که : به چالش کشیدن ادارات با عث می شود که آن مسئول به کار خود بیشتر توجه می کند و عملکرد اداره را به اطلاع مردم برساند . امام جمعه سروستان فرق بین خبرنگار و خبررسان را این گونه اظهار کرد: خبررسان کسی است که هیچ گونه دَخل و تصرفی در ایجاد خبر ندارد که در واقع هیچ گونه هنری در این زمینه لازم نیست ، اما خبرنگار در حوزه لغت به معنی نگارنده خبر است و در حوزه اصطلاح فراتر از این است. خبرنگار کسی است که زمینه ایجاد خبرها را برعهده دارد . وی هنر خبرنگار را عامل رفع نقوص در حوزه های عملکردی دانست.و رسالت خبرنگاری را شبهه زدایی دانست. وی توقع خود را در حیطه خبرنگاری این گونه بیان داشت که :اخبار شهرستان سروستان درصدا و سیما و جراید به کمرنگی دیده می شود که این یکی از نقاط ضعف شهرستان است .

فرهمند پور رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان سروستان با اشاره به روند حرکتی ادارات و اطلاع رسانی خبرنگاران ، به چالش کشیدن ادارات شهرستان توسط خبرنگاران سروستان یک کار نوینی پنداشت و افزود: انجمن خبرنگاران جوان شهرستان سروستان با به چالش کشیدن ادارات در همه زمینه ها کار نوینی انجام می دهند و در حیطه خبرنگاری نقاط ضعف و قوت آنان پیدا خواهد شد.

در ادامه این دیدار رضا کوهی شوریجه رئیس انجمن خبرنگاران جوان شهرستان سروستان به ارائه گزارش فعالیت این انجمن پرداخت و یکی از کار های پیش رو را به چالش کشیدن ادارات شهرستان دانست. کوهی شوریجه مهمترین اصل این برنامه را انعکاس فعالیت ادارات و پیگیری مشکلات مردم عنوان نمود و افزود : در کنار این برنامه های اجرایی، برنامه های نظیر : معرفی شهدا ، پخش هر هفته نماز جمعه ، پخش برنامه هایی از مناسبت سال ، معرفی نخبگان ، قهرمانان شهرستان در همه زمینه ها، برگزاری مسابقه پیامکی در شهرستان ، ارائه اخبار کوتاه شهرستان و … پخش خواهد شد . رئیس انجمن خبرنگاران جوان شهرستان سروستان در خصوص پخش این برنامه اظهار امید واری کرد و گفت : انشا الله در ا واسط تیر ماه این برنامه در شهرستان اجرا و به صورت سه روز در هفته در پارک آزادی شهرستان پخش خواهد گردید. در پایان این دیدار اعضاء انجمن به ارائه مشکلات با امام جمعه شهرستان پرداختند.




تاریخ: 16 / 10 / 1391برچسب:,
ارسال توسط سید علی خرسندی
سرو آنلاین

هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سروستان با موضوع هویت بخشی به نسل جوان بر اساس تعالیم اسلامی در محل دفتر امام جمعه این شهرستان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار سرو آنلاین،حجت الاسلام سید علی خرسندی امام جمعه سروستان در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با اعلام اینکه خداشناسی و شناخت جایگاه پیامبر(ص) و ائمه معصومین(علیهم السلام) سه اصل اساسی در هویت بخشی به نسل جوان امروز  بر اساس تعالیم اسلام است،خواستار تلاش بیشتر مردم و مسوولین فرهنگی جامعه در جهت آموزش علمی و عملی این سه موضوع به نسل جوان شد.

وی در ادامه صحبت های خویش با تبیین این سه اصل اساسی گفت: حضور دائمی جوانان در مساجد،همنشینی با قرآن و ارائه کتاب های اعتقادی به نسل جوان سه محور اصلی آموزش خداشناسی است .

رئیس شورای فرهنگ عمومی سروستان برگزاری کلاس های پرسش و پاسخ و رفع شبهات با حضور روحانیت و ائمه جماعت دین شناس،معرفی اخلاق لیّن و تقویت نشریات محلی در جهت معرفی سیره نبوی(ص) و ترویج فرهنگ روضه خوانی در منازل و معرفی ائمه معصومین (علیهم السلام) با استفاده از کتاب های چهارده معصوم و منتهی الامال از جمله اصول آموزش نسل جوان و هویت بخشی به آنان بر اساس تعالیم اسلامی عنوان کرد و گفت:اجرایی شدن این اصول آموزشی باعث گسترش فرهنگ دینی و ارتقای باورهای اعتقادی در میان نسل جوان خواهد شد.

در ادامه این جلسه فرماندار سروستان نیز با تاکید بر اهمیت آموزش نسل جوان امروز بر اساس تعالیم اسلام ناب محمدی(ص) خواستار همکاری بیش از پیش اعضای شورای فرهنگ عمومی این شهرستان در اجرای مصوبات این شورا شد.

منبع : پایگاه تحلیلی - خبری سروستان   http://sarvonline.ir




تاریخ: 16 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط سید علی خرسندی
سرو آنلاین

برای ملت سرافراز و قهرمان ایران اسلامی هر روز،روز مبارزه و همه جا سنگر مبارزه با استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار سرو آنلاین، مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با شرکت عموم مردم حزب الله و همیشه در صحنه شهرستان سروستان و به امامت حجت الاسلام  سید علی خرسندی برگزار شد.

احسان خازن سرپرست فرمانداری شهرستان سروستان به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای یوم الله سیزده آبان و تبریک این روز بزرگ اظهار داشت:به فرموده معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان انقلاب بزرگتر از انقلاب اول بود.

وی در پایان سخنان خویش با نگاهی گذرا به تحریم های اقتصادی نظام سلطه علیه جمهوری اسلامی ایران،اقتصاد مقاومتی را بهترین راهکار در مقابله اینگونه تحریم های دشمن عنوان کرد و گفت: تدبیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در ارائه راهکار اقتصاد مقاومتی راهگشای ما در عبور از تحریم های اقتصادی دشمن است و همه مردم و مسئولین باید در زمینه اجرایی شدن این طرح نهایت تلاش خود را بکنند.

 

حجت الاسلام سید علی خرسندی امام جمعه شهرستان سروستان در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک یوم الله 13 آبان و عید سعید غدیر خم از حضور مردم ولایت مدار و بصیر و همیشه در صحنه شهرستان سروستان در مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تشکر کرد.




تاریخ: 13 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط سید علی خرسندی

امام جمعه شهرستان سروستان در جمع مدیران شهرستان سروستان گفت: مدیری که در جهت تحقیر دولت حرکت کند، خیانت کار است.

به گزارش خبرنگار سرو آنلاین، حجت الاسلام خرسندی امام جمعه شهرستان سروستان که در جمع مدیران این شهرستان سخن می گفت با اشاره به ویژگی های مدیر موفق اظهار داشت: مطالعه روزانه، هم در امور کاری مربوط به حوزه خود و هم در امور دینی، قدر شناسی از موقعیت ایجاد شده، جهت خدمتگزاری و داشتن بصیرت را از جمله ویژگی های یک مدیر عنوان کرد و افزود: شخصی که از طرف دولت خدمتگزار به عنوان مسئول انتخاب می شود اگر با عملکرد ضعیف خود در جهت تحقیر دولت حرکت کند، او خیانت کار است.

سید علی خرسندی در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به داشتن بصیرت در انجام امور محوله به مدیران این شهرستان گفت:بصیرت یعنی اینکه انسان، خوب و بد را از هم تشخیص بدهد و بی بصیرتی باعث می شود که در دام دشمن گرفتار شویم و باید مواظب باشیم که با عملکرد ضعیف خویش دشمنان دین را تقویت و دوستان دین را ضعیف نکنیم.

وی در پایان خواستار بهبود بیش از پیش عملکرد مدیران این شهرستان در اجرای امور محوله شد.

منبع : پایگاه تحلیلی - خبری سروستان   http://sarvonline.ir

 




تاریخ: 28 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط سید علی خرسندی
  سرو آنلاین؛
همایش منطقه ای مهندسی جوش و مکانیک در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرو آنلاین، همایش منطقه ای مهندسی جوش و مکانیک با حضور امام جمعه سروستان،حاج آقا شجاعی فرد دبیر منطقه یک، معاونین و اساتید، محققین، پژوهشگران و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان برگزار شد.

امام جمعه سروستان:رسالت دانشگاه های ما تولید اندیشه است

حاج آقا خرسندی امام جمعه شهرستان سروستان نیز در این همایش ضمن تقدیر از این اقدام دانشگاه گفت:مشکل جامعه ما عدم اندیشه است و نواقص کار ما معلول این رهگذر است و اگر در حوزه اندیشه صاحب نظر شدیم،بسیاری از مشکلات ما حل می شود و این وعده قرآن است.

وی با اشاره به اینکه خلاء اندیشه به منزله خلاء تز اصلاحی است،گفت: این مساله بسیار خطرناک است.

امام جمعه سروستان،رسالت دانشگاه ها را حرکت به سوی اندیشه ورزی عنوان کرد و گفت:اگر رسالت کار دانشگاه های ما تولید اندیشه شد، تحول عجیبی رخ می دهد و این در دانشگاه آزاد اسلامی تا حدودی محقق شده است.

وی اندیشه امامان معصوم را نمونه بارز تاثیر اندیشه در ارائه راهکارهای اصلاحی برای جوامع بشری دانست و افزود: قلمرو این اندیشه، تمامی جوامع حتی غیر مسلمان نیز در بر گرفته است.

سید علی خرسندی با اشاره به اینکه هدف این گونه همایش ها باید تولید اندیشه باشد ادامه داد: ارتقا تولید اندیشه می تواند پیامد های مثبتی در عرصه های گوناگون جامعه بوجود آورد.

امام جمعه سروستان با اشاره به اینکه دامنه تحقیقات ما محدود به گروه خاصی است افزود: این یک نقص است و دانشگاه ها باید در زمینه ارتقا اندیشه و مسائلی که مقام معظم رهبری هر ساله عنوان می کنند، پروژه های تحقیقاتی تعریف و راهکارهای عملی به مردم ارائه دهند.

وی در پایان سخنان خود،ترس دشمنان اسلام در زمنیه دست یابی به علوم مختلف بویژه در زمینه هسته ای را بومی شدن و فراگیر شدن این علوم دانست و گفت:نظام سلطه از این وحشت دارد که علومی که در سلطه آنهاست توسط دانشگاهیان ما بومی سازی شود و این برای آنها خطر ناک است.

منبع : پایگاه تحلیلی - خبری سروستان   http://sarvonline.ir




تاریخ: 3 / 10 / 1391برچسب:,
ارسال توسط سید علی خرسندی
سرو آنلاین

مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته به امامت حجت الاسلام سید علی خرسندی امام جمعه شهرستان سروستان و با حضور جمع کثیری از مردم بصیر و ولایت مدار این شهرستان در مسجد جامع برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرو آنلاین،مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته به امامت حجت الاسلام سید علی خرسندی امام جمعه شهرستان سروستان و با حضور جمع کثیری از مردم بصیر و ولایت مدار این شهرستان در مسجد جامع برگزار شد.

امام جمعه شهرستان سروستان در خطبه اول ضمن دعوت مومنین و مومنات به تقوای الهی با اشاره به مساله اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و اهمیت بسیار زیاد آن به بررسی جایگاه آن در زنده شدن واقعه عاشورا پرداخت و اظهار داشت: اربعین عامل زنده شدن قیام امام حسین(ع) بعد از شهادت ایشان می باشد.زیرا دستگاه فاسد و ظالمانه یزید می خواست بعد از واقعه جانسوز عاشورا،یاد و خاطره حضرت سید الشهداء و یارانش را با لکه دار کردن نام آن امام همام (ع) از اذهان عمومی پاک نماید.

منبع : پایگاه تحلیلی - خبری سروستان   http://sarvonline.ir

 




تاریخ: 8 / 10 / 1391برچسب:,
ارسال توسط سید علی خرسندی

در این مراسم حجت الاسلام خرسندی امام جمعه سروستان طی سخنانی ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان در این مراسم،حماسه 9 دی سال 88 را حماسه ای باشکوه، ماندگار و نشان از بصیرت والای مردم ایران اسلامی عنوان کرد و  افزود: بصیرت و فرقان دو واژه قرآنی هستند به معنای تشخیص. با این تفاوت که بصیرت، تشخیص حال و آینده را شامل می شود و فرقان بیشتر تشخیص فعلیت است. به همین دلیل بصیر به خداوند نسبت داده شده و فرقان برای انسان های با تقوا به کار می رود.

وی در ادامه افزود: وجه مشترک این دو کلمه اینجاست که هر جا فضا تاریک و آلوده باشد، بصیر و فرقان می توانند صره از ناصره تشخیص دهند و به موقع عمل کنند.

سید علی خرسندی با اشاره به دشمنی های نظام سلطه با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: دشمنان این نظام مقدس،ما را بارها با به وجود آوردن فضای آلوده امتحان کرده اند تا هم قدرت رهبری را بسنجند و هم تشخیص مردم را محک بزنند که در این میان فتنه 88 در همین زمینه بود و همگان دیدند که در 9 دی 88 مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی در تبعیت از مقام معظم رهبری،تشخیص به حق دادند و دشمنان این ملت زمین گیر شدند.

امام جمعه سروستان در پایان سخنان خویش خطاب به فاطمه آلیا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که به عنوان میهمان ویژه در این همایش حضور داشت گفت: مردم سروستان ،مردمی ولایت مدار، آرام، با فرهنگ، تحصیل کرده و اهل بصیرت هستند و الحق و الانصاف در همه صحنه های مهم و سرنوشت ساز نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور پرشور داشته  و همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.

منبع : پایگاه تحلیلی - خبری سروستان   http://sarvonline.ir




تاریخ: 9 / 10 / 1391برچسب:,
ارسال توسط سید علی خرسندی



 




تاریخ: 1 / 10 / 1398برچسب:,
ارسال توسط سید علی خرسندی

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 11 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 92
بازدید کل : 35721
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

قالب و کد وبلاگ تاپ بلاگین

قالبوبلاگکد وبلاگآگهیانجمن