طاها
پایگاه اطلاع رسانی سیدعلی خرسندی

سرو آنلاین؛

در این مراسم امام جمعه سروستان از همه اساتید و کارکنان خواست با ثبت نام در بسیج، فعالانه در برنامه های فرهنگی آن مشارکت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار سرو آنلاین، همزمان با هفته بسیج،طی مراسمی با حضور امام جمعه، بخشدار مرکزی، مسوول بسیج کارکنان سپاه فجر استان و فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سروستان،اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان ،دفتر بسیج اساتید و کارکنان این واحد دانشگاهی افتتاح شد.

در این مراسم حاج آقا خرسندی امام جمعه شهرستان سروستان ضمن تقدیر از این اقدام دانشگاه،بسیج را یادگار ارزشمند امام راحل(ره) معرفی نمود و گفت:حقیقتا اگر خدمات بسیج در طول انقلاب اسلامی نبود کشور با مشکلات جدی مواجه می شد.

وی از همه اساتید و کارکنان خواست با ثبت نام در بسیج، فعالانه در برنامه های فرهنگی آن مشارکت داشته باشند. 

منبع : پایگاه تحلیلی خبری سروستان




تاریخ: 11 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط سید یاسر خرسندی
سرو آنلاین

برای ملت سرافراز و قهرمان ایران اسلامی هر روز،روز مبارزه و همه جا سنگر مبارزه با استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار سرو آنلاین، مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با شرکت عموم مردم حزب الله و همیشه در صحنه شهرستان سروستان و به امامت حجت الاسلام  سید علی خرسندی برگزار شد.

احسان خازن سرپرست فرمانداری شهرستان سروستان به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای یوم الله سیزده آبان و تبریک این روز بزرگ اظهار داشت:به فرموده معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان انقلاب بزرگتر از انقلاب اول بود.

وی در پایان سخنان خویش با نگاهی گذرا به تحریم های اقتصادی نظام سلطه علیه جمهوری اسلامی ایران،اقتصاد مقاومتی را بهترین راهکار در مقابله اینگونه تحریم های دشمن عنوان کرد و گفت: تدبیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در ارائه راهکار اقتصاد مقاومتی راهگشای ما در عبور از تحریم های اقتصادی دشمن است و همه مردم و مسئولین باید در زمینه اجرایی شدن این طرح نهایت تلاش خود را بکنند.

 

حجت الاسلام سید علی خرسندی امام جمعه شهرستان سروستان در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک یوم الله 13 آبان و عید سعید غدیر خم از حضور مردم ولایت مدار و بصیر و همیشه در صحنه شهرستان سروستان در مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تشکر کرد.




تاریخ: 13 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط سید علی خرسندی

امام جمعه شهرستان سروستان در جمع مدیران شهرستان سروستان گفت: مدیری که در جهت تحقیر دولت حرکت کند، خیانت کار است.

به گزارش خبرنگار سرو آنلاین، حجت الاسلام خرسندی امام جمعه شهرستان سروستان که در جمع مدیران این شهرستان سخن می گفت با اشاره به ویژگی های مدیر موفق اظهار داشت: مطالعه روزانه، هم در امور کاری مربوط به حوزه خود و هم در امور دینی، قدر شناسی از موقعیت ایجاد شده، جهت خدمتگزاری و داشتن بصیرت را از جمله ویژگی های یک مدیر عنوان کرد و افزود: شخصی که از طرف دولت خدمتگزار به عنوان مسئول انتخاب می شود اگر با عملکرد ضعیف خود در جهت تحقیر دولت حرکت کند، او خیانت کار است.

سید علی خرسندی در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به داشتن بصیرت در انجام امور محوله به مدیران این شهرستان گفت:بصیرت یعنی اینکه انسان، خوب و بد را از هم تشخیص بدهد و بی بصیرتی باعث می شود که در دام دشمن گرفتار شویم و باید مواظب باشیم که با عملکرد ضعیف خویش دشمنان دین را تقویت و دوستان دین را ضعیف نکنیم.

وی در پایان خواستار بهبود بیش از پیش عملکرد مدیران این شهرستان در اجرای امور محوله شد.

منبع : پایگاه تحلیلی - خبری سروستان   http://sarvonline.ir

 




تاریخ: 28 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط سید علی خرسندی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 69
بازدید کل : 35698
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

قالب و کد وبلاگ تاپ بلاگین

قالبوبلاگکد وبلاگآگهیانجمن