ديدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرستان سروستان
طاها
پایگاه اطلاع رسانی سیدعلی خرسندی
اختصاصی سرو آنلاین؛

در آستانه اولين سالگرد تاسيس مجمع امور صنفي شهرستان  سروستان، ‏ روساي اتحاديه هاي صنفي با امام جمعه اين شهرستان ديدار كردند.

در آستانه اولين سالگرد تاسيس مجمع امور صنفي شهرستان  سروستان، ‏ روساي اتحاديه هاي صنفي با امام جمعه اين شهرستان ديدار كردند.

به گزارش سرو آنلاین ،در ابتدای اين دیدار فیروزی رئيس اداره صنعت ، معدن و تجارت به بیان عملکرد یکساله مجمع امور صنفی شهرستان پرداخت و اظهار داشت: با تشکیل 10 اتحادیه صنفی و تشکیل مجمع امور صنفی اقداماتی همچون : برپایی دایره اماکن ،دایره تشخیص هویت ، دادگاه تعزیرات در شهرستان انجام گردیده است و این امور نوید آینده بسیار روشنی برای این مجموعه محسوب می گردد. وی در ادامه با توجه به انتخابات آتی مجمع امور صنفی شهرستان از امام جمعه محترم درخواست نمود مجموعه اصناف را ارشاد و راهنمایی نماید.در ادامه  امام جمعه شهرستان حاج آقا خرسندی  طی سخنانی به نقش موثر کسب و بازار در انقلاب اسلامی و سال های دفاع مقدس اشاره نمود و بیان کرد: اصناف  باید در زمینه معنویات سرآمد تمام قشرها باشند و در مناسبت هایی چون شهادت و ولادت ائمه، پررنگ وارد عرصه شوند ،در ایام عزاداری برای ائمه مداحی کنند و در زمان شادی در جشن ها  و مراسم حضور داشته باشند.

وی در ادامه،در خصوص  تفاوت فاحش قیمت اجناس در سروستان گلایه کرد و خواستار رسیدگی به این موضوع و برخورد با گرانفروشانی گردید که عرصه را  بر مردم تنگ کرده اند.در ادامه رئیس مجمع امور صنفی شهرستان نيز به بیان مشکلاتی چون نبود قاضی تعزیرات، مشکلات اصناف و..... پرداخت که با مساعدت امام جمعه محترم این مسئله حل و فصل گردید. سپس رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان به شرح عملکرد انجمن و بیان مسائل و مشکلات آن از قبیل نداشتن مکان استقرار اين انجمن پرداخت، که مقرر گرديد با مساعدت امام جمعه محترم این مسئله نیز حل شود.در پایان وی عملکرد مجموعه را مثبت ارزیابی نمود و از خداوند متعال درخواست موفقیت برای این قشر را کرد.

 منبع : پایگاه تحلیلی خبری سروستان






تاریخ: 21 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط سید یاسر خرسندی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 28
بازدید هفته : 139
بازدید ماه : 320
بازدید کل : 36017
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

قالب و کد وبلاگ تاپ بلاگین

قالبوبلاگکد وبلاگآگهیانجمن