محفل بزرگ انس با قرآن با حضور قاری برتر مصری
طاها
پایگاه اطلاع رسانی سیدعلی خرسندی

 سرو آنلاین؛

محفل بزرگ و نورانی انس با قرآن کریم با حضور قاری برتر و بین المللی مصری وجمع کثیری از مردم و مسولین در شهرستان سروستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرو آنلاین،این مراسم که با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و تلاوت قاریان برتر کشوری و استانی این شهرستان شروع شد،با حضور چشمگیر و گسترده مردم خداجو و ولایت مدار سروستان همراه بود به طوری که گرمای هوا و فشردگی جمعیت حاضر در مسجد جامع سروستان نتوانست جلوی سیل مشتاقات کلام الهی را بگیرد.

در ادامه این مراسم گروه تواشیح منتخب استانی فارس به اجرای برنامه خود پرداختند که با تکبیر و صلوات مردم همراه بود .حجت الاسلام سید علی خرسندی امام جمعه سروستان در بخش میانی این برنامه ضمن تبریک ماه مبارک رمضان به حاضرین در جلسه از مسوولین برگزاری این مراسم تقدیر و از حضور قاری ممتاز مصری در جمع مردم دوستدار امام زمان(عج) ،ولایت مدار و علاقمند به کلام وحی تشکر کرد.

نقطه اوج این محفل سراسر نورانی،تلاوت آیات الهی توسط عبدالناصر حرک قاری ممتاز و بین المللی مصری بود که حاضران در مجلس را به وجد آورد به طوری که بعد از هر آیه بانگ تکبیر و تجلیل و تشویق حاضران قطع نمی شد.حسن ختام اجرای این قاری برتر دعا برای پیروزی و آرزوی سلامتی و سعادتمندی همه مسلمانان در سراسر جهان بود. بعد از اجرای بسیار زیبا و باشکوه عبدالناصر حرک که با تشویق حاضران در این محفل همراه بود،از قاریان و گروه تواشیح که در این برنامه حضور داشتند تجلیل و هدایایی به آنان اهداء شد.

شایان ذکر است این برنامه به همت ناحیه مقاومت و با همکاری دفتر امام جمعه،نمایندگی اوقاف و امور خیریه ،فرمانداری و آموزش و پرورش شهرستان سروستان برگزار شد. 

منبع : پایگاه تحلیلی خبری سروستان






تاریخ: 8 / 5 / 1391برچسب:,
ارسال توسط سید یاسر خرسندی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 122
بازدید ماه : 303
بازدید کل : 36000
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

قالب و کد وبلاگ تاپ بلاگین

قالبوبلاگکد وبلاگآگهیانجمن