طاها
پایگاه اطلاع رسانی سیدعلی خرسندی

امام جمعه شهرستان سروستان:

اسرائیل بزرگترین عامل جرم وجنایت و مانع بزرگ ایجاد عدالت الهی و لازمه ایجاد صلح جهانی پایان دادن به غصب فلسطین است.

به گزارش خبرنگار سرو آنلاین،حجت الاسلام سید علی خرسندی امام جمعه شهرستان سروستان در یک نشست خبری ضمن تجلیل از دولت و ملت ایران در خصوص برگزاری موفقیت آمیز اجلاس سران عدم تعهد که دستاوردهای بسیار مهم و بزرگی را برای ایران اسلامی به همراه داشت این پیروزی بزرگ را به رهبر معظم انقلاب تبریک گفت.

سید علی خرسندی در ادامه این خبر با اشاره به دستاوردهای بزرگ این اجلاس از جمله شکست شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و سردمداران رژیم صهیونیستی در به انزوا کشیدن نظام مقدس جمهوری اسلامی،معرفی ایران اسلامی به عنوان فعال ترین چهره سیاسی جهان،ایجاد وحدت و همدلی بیش از پیش بین ملت و دولت و همه مسوولین کشور و همچنین اعلام اینکه جمهوری اسلامی ایران با ثبات ترین و با امنیت ترین کشور جهان است،گفت: این پیروزی ها حاصل مجاهدت های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)،شهدای گرانقدر،رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و مقاومت و پایداری مردم سرافراز ایران اسلامیدر طول بیش از سه دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در این اجلاس و رهنمودهای عالمانه و اندیشمندانه ایشان در بیان واقعیت های جهان امروز و به تصویر کشیدن چهره واقعی سردمداران استکبار و مدعیان حقوق بشر و ارایه راهکارهای مستدل در جهت ایجاد صلح و عدالت در سایه حفظ کرامت انسانی و حفظ حقوق همه انسان ها را نقطه عطف این اجلاس عنوان کرد و گفت: سخنان معظم له حاکی از آن است که کشورهای جهان به جای آنکه به آمریکا اتکا داشته باشند،باید به خدا اتکا کنند چرا که آمریکا هیچ گاه تا آخر در کنار کسی نمانده است .

وی در ادامه با اعلام اینکه اسرائیل بزرگترین عامل جرم و جنایت و مانع اصلی ایجاد صلح جهانی است اظهار داشت: از مضمون سخنان حضرت امام خامنه ای اینچنین استنباط می شود که لازمه صلح جهانی،پایان دادن به غصب فلسطین است.

امام جمعه سروستان در پایان ضمن تقدیر از همه دست اندر کاران برگزاری این رویداد بزرگ جهانی،اجلاس تهران را برگ زرین دیگری از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و خواستار استفاده از پیروزی ها و فرصت های بدست آمده از این اجلاس در جهت پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی در مدیریت جهانی شد. 

منبع : پایگاه تحلیلی - خبری سروستان




تاریخ: 15 / 6 / 1391برچسب:,
ارسال توسط سید یاسر خرسندی
امام جمعه شهرستان سروستان:

اسرائیل بزرگترین عامل جرم وجنایت و مانع بزرگ ایجاد عدالت الهی  و لازمه ایجاد صلح جهانی پایان دادن به غصب فلسطین است.

به گزارش خبرنگار سرو آنلاین،حجت الاسلام سید علی خرسندی امام جمعه شهرستان سروستان در یک نشست خبری ضمن تجلیل از دولت و ملت ایران در خصوص برگزاری موفقیت آمیز اجلاس سران عدم تعهد که دستاوردهای بسیار مهم و بزرگی را برای ایران اسلامی به همراه داشت این پیروزی بزرگ را به رهبر معظم انقلاب تبریک گفت.

سید علی خرسندی در ادامه این خبر با اشاره به دستاوردهای بزرگ  این اجلاس از جمله شکست شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و سردمداران رژیم صهیونیستی در به انزوا کشیدن نظام مقدس جمهوری  اسلامی،معرفی ایران اسلامی به عنوان فعال ترین چهره سیاسی جهان،ایجاد وحدت و همدلی بیش از پیش بین ملت و دولت و همه مسوولین کشور و همچنین اعلام اینکه جمهوری اسلامی ایران  با ثبات ترین و با امنیت ترین کشور جهان است،گفت: این پیروزی ها حاصل مجاهدت های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)،شهدای گرانقدر،رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و مقاومت و پایداری مردم سرافراز ایران اسلامیدر طول بیش از سه دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی  است.

وی در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در این اجلاس و رهنمودهای عالمانه و اندیشمندانه ایشان در بیان واقعیت های جهان امروز و به تصویر کشیدن چهره واقعی سردمداران استکبار و مدعیان حقوق بشر و ارایه راهکارهای  مستدل در جهت ایجاد صلح و عدالت در سایه حفظ کرامت انسانی و حفظ حقوق همه انسان ها را نقطه عطف این اجلاس عنوان کرد و گفت: سخنان معظم له حاکی از آن است که کشورهای جهان به جای آنکه به آمریکا اتکا داشته باشند،باید به خدا اتکا کنند چرا که آمریکا هیچ گاه تا آخر در کنار کسی نمانده است .

وی در ادامه  با اعلام اینکه اسرائیل بزرگترین عامل جرم و جنایت و مانع اصلی ایجاد صلح جهانی است اظهار داشت: از مضمون سخنان حضرت امام خامنه ای اینچنین استنباط می شود که لازمه صلح جهانی،پایان دادن به غصب فلسطین است.

امام جمعه سروستان در پایان ضمن تقدیر از  همه دست اندر کاران برگزاری این رویداد بزرگ جهانی،اجلاس تهران را برگ زرین دیگری از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و خواستار استفاده از پیروزی ها و فرصت های بدست آمده از این اجلاس در جهت پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی در مدیریت جهانی شد.

منبع : پایگاه تحلیلی خبری سروستان




تاریخ: 15 / 6 / 1391برچسب:,
ارسال توسط سید یاسر خرسندی

سرو آنلاین؛

همزمان با سراسر کشور نماز باشکوه عید سعید فطر در شهرستان سروستان با حضور گسترده و پرشور مردم مومن و ولایت مدار این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرو آنلاین،همزمان با سراسر کشور و با حضور گسترده و پرشور مردم خداجوی شهرستان سروستان نماز عید فطر به امامت حجت الاسلام سید علی خرسندی امام جمعه سروستان در محل مصلای جدید امام خامنه ای برگزار شد.

در این مراسم پرفیض،مردم مسلمان این خطه شهید پرور و همیشه در صحنه پس از یک ماه عبادت و روزه داری سر بر سجده شکر الهی نهاده و خداوند کریم را به واسطه این عید سراسر رحمت،بخشش و مغفرت سپاس گفتند.خیل جمعیت مومن و خداجوی این دیار به قدری گسترده بود که هیچ دوربینی توان ضبط این تصاویر را نداشت و این نشان از عظمت قدرت ایمان و اعتقاد راسخ مردمان این زادبوم اسلامی و ایرانی به خداوند کریم دارد.

حجت الاسلام سید علی خرسندی،امام جمعه شهرستان سروستان در خطبه اول پس از دعوت عموم مومنین و مومنات به رعایت تقوای الهی،عید سعید فطربه را به محضر قطب دایره امکان،حضرت اباصالح المهدی(عج)،مقام معظم رهبری و همه مردم ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

وی در بخش دیگری از بیانات خود با اشاره به اهمیت حفظ و نگهداری آثار و برکات معنوی ماه مبارک رمضان اعلام کرد:برای این روز عزیز و بزرگ اعمالی ذکر شده که از جمله آنها می توان به غسل روز عید فطر،چهار رکعت نماز ،پرداخت فطریه،استعمال بوی خوش و قرائت دعا ندبه و زیارت عاشورا و...اشاره کرد.

سید علی خرسندی در ادامه با اشاره به عظمت و برکات روز عید سعید فطر اظهار داشت:عید فطر ،روز بخشش،عفو و گذشت خداوند و رحمت او بر همه مسلمین است و ما نیز باید با تاسی از رحمت و بخشش ذات اقدس الهی در این روز فرخنده ضمن گذشت از خطاهای دیگران در حق خودمان برای همه مومنین و مومنات دعای خیر کنیم تا بدین گونه رضایت خداوند بیش از پیش حاصل شود.

خطیب نماز عید فطر شهرستان سروستان در خطبه دوم با اشاره به وضعیت مالی شهرداری شهر سروستان و وضیعت خاص آن طی چند سال گذشته از همه مردم خواست با مراجعه به شهرداری و پرداخت عوارض خود با این مجموعه که وظیفه آراستگی و زیبایی و فضاسازی شهری را به عهده دارد،همکاری بیشتری داشته باشند.

سید علی خرسندی در بخش دیگری از سخنان خود با ارائه گزارشی کوتاه از مراحل ساخت و ساز مصلای جدید امام خامنه ای این شهرستان اعلام کرد:تاکنون 994 میلیون تومان کمک های نقدی جذب کردیم که حدود 144 میلیون تومان آن کمک های نقدی مردم شهرستان سروستان بوده و مابقی از طریق کمک های مالی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور،مسوولین مختلف استانی و کشوری و... بوده است و معادل کل دریافتی های نقدی،هزینه های ابتدایی که شامل تسطیح و خاک برداری ،اخذ امتیاز آب و برق و....انجام شده است. وی در پایان این گزارش ضمن تقدیر از همکاری بسیار خوب مردم این دیار اسلامی،با اعلام اینکه ساخت این مکان از واجبات شهرستان سروستان می باشد از عموم مردم خواست با ادامه کمک های خود این ستاد را در ساختن این مکان مقدس یاری نمایند.

امام جمعه سروستان در پایان خطبه دوم ضمن تقدیر از همکاری ستاد نماز جمعه،بسیج،شهرداری و شورای شهر و همچنین نیروی انتظامی و همه مسوولین که در آماده سازی فضای برگزاری نماز عید فطر با دفتر امام جمعه همکاری داشته اند تقدیر و تشکر کرد. 

مبنع : پایگاه تحلیلی خبری سروستان




تاریخ: 29 / 5 / 1391برچسب:,
ارسال توسط سید یاسر خرسندی

سرو آنلاین

به لطف خداوند بزرگ و با ادامه موج بزرگ بیداری اسلامی و در سایه اتحاد و انسجام همه مسلمانان جهان به زودی شاهد آزادی قدس شریف از چنگال ددمنشان صهیونیست و سرنگونی حکومت های فاسد و دست نشانده استکبار جهانی در میان ملت های مظلوم جهان اسلام،پرچم اسلام ناب محمدی(ص) در سراسر بلاد اسلامی برافراشته خواهد شد.

 

به گزارش خبرنگار سرو آنلاين ،مراسم عبادي سياسي نماز جمعه اين هفته كه همزمان با آخرين جمعه ماه مبارك رمضان و روز جهاني قدس بود در محل مسجد جامع شهرستان سروستان و به امامت حجت الاسلام و المسلمين سيد علي خرسندي ،امام جمعه اين شهرستان برگزار شد.

 

در ابتداي اين مراسم فرماندار سروستان در سخناني ضمن تقدير از حضور باشكوه و كم نظير مردم سروستان در راهپيمايي روز جهاني قدس اعلام كرد:به لطف خداوند بزرگ مراسم روز جهاني قدس كه از جمله يادگارهاي پر خير و بركت امام راحل در جهت حمايت از مردم مظلوم و ستمديده فلسطين مي باشد امروز در بيش از ٧٠ كشور جهان با شكوه خاصي برگزار شد و اين نشان از درايت الهي آن يار سفر كرده در خصوص دفاع از مظلوم و قيام عليه ظالم در جاي جاي اين كره خاكي به ویژه مردم مسلمان و ستمدیده فلسطین است.

در ادامه اين مراسم حجت الاسلام خرسندي امام جمعه شهرستان سروستان در خطبه هاي اول نماز جمعه اين هفته ضمن تقدير از حضور مردم آگاه،شريف و هميشه در صحنه شهرستان سروستان در مراسم روز جهاني قدس امسال گفت:ماه مبارك رمضان با همه بركت ها و ثمرات در حال سپري شدن است و همه مومنين و مومنات بايد قدر لحظات پاياني اين ماه سراسر رحمت و بركت را بدانند. وي در ادامه با اشاره به احاديث متعددي از پيامبر(ص) و اهل بيت(عليهم السلام) به بررسي بركات روزه پرداخت و اظهار داشت:فوايد روزه گرفتن از دو جنبه قابل بررسي است: يكي از جهت فيزيكي يعني سلامت بدن و مقاوم شدم بدن انسان در مقابل بيماري ها و از بين رفتن بسياري از عوامل بيماري از جمله بيماري هاي گوارشي و از جهت ديگر در بعد معنوي و افزايش قدرت روحي و برخورداري از فيوضات قرب الهي طي اين يك ماه عزيز و نوراني است و اثرات معنوي روزه گرفتن هم شامل مسائل دنيايي و هم مسائل اخروي است و اهميت والاي روزه در نزد پروردگار همين بس كه فرموده است پاداش روزه داري با من است و دليل آن اين است كه آنقدر اين فريضه الهي ثواب دارد كه فقط خداوند بزرگ توان پرداخت پاداش آن را دارد.

 

سيد علي خرسندي در خطبه دوم نماز جمعه اين هفته ضمن اشاره به رويدادهاي اين هفته و هفته آينده با تاكيد بر اهميت روز جهاني قدس و حضور تاريخي و گسترده ملت ايران و همه مسلمانان جهان در جهت يادآوري مساله فلسطين اشغالي و آزادي قدس شريف از چنگال صهيونيست هاي  خون آشام گفت:همان گونه كه حضرت امام خميني(ره) و جانشين خلف و صالح آن يار سفر كرده،حضرت امام خامنه اي تاكيد دارند:فلسطين پاره تن اسلام است و بايد به آن برگردانده شود،همه مسلمانان جهان بايد با اتحاد و وحدت ،ضمن حمايت قاطع و همه جانبه از قيام مردم مظلوم،مسلمان و ستمديده فلسطين زمينه آزادسازي كامل قدس شريف فراهم نموده و زائده جعلي اسرائيل جنايتكار را از سرزمين فلسطين محو نمايند.

وي با خصمانه خواندن حمايت هاي بي چون و چراي دولت آمريكا از صهيونيست هاي اسرائيلي بيان داشت:آمريكا در جهت حمايت از اسرائيل دو هدف اساسي را دنبال مي كند:يكي از بين بردن بيت المقدس و ديگري تامين منافع خويش از طريق از بين بردن فلسطينيان مسلمان.

امام جمعه سروستان سکوت معنی دار و تاسف آور مدعیان حقوق بشر و به ویژه خیانت کاران منطقه خاور میانه را در مقابل جنایت های ضد بشری و اسلام ستیزی را سرسپردگی آنان به نظام سلطه عنوان کرد و افزود:به لطف خداوند بزرگ و با ادامه موج بزرگ بیداری اسلامی و در سایه اتحاد و انسجام همه مسلمانان جهان به زودی شاهد آزادی قدس شریف از چنگال ددمنشان صهیونیست و سرنگونی حکومت های فاسد و دست نشانده استکبار جهانی در میان ملت های مظلوم جهان اسلام،پرچم اسلام ناب محمدی(ص) در سراسر بلاد اسلامی برافراشته خواهد شد.

سيد علي خرسندي در پايان سخنان خويش با اشاره به سالروز ورود آزادگان به ميهن اسلامي و تقدير از رشادت هاي آنان در دوران اسارت،آنان را سمبل مقاومت و ايستادگي خواند و اعلام كرد:عزت و سربلندي امروز ايران اسلامي مرهون رشادت و جانفشاني شهدا،جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس مي باشد. وي همچنين با اشاره به آغاز هفته دولت و گراميداشت ياد و خاطره شهيد رجايي و باهنر گفت: از جمله مناسبت هاي هفته آينده آغاز هفته دولت مي باشد كه ضمن تشكر از فعاليت هاي بسيار خوب دولت خدمتگزار در آينده در خصوص عملكرد دولت نهم و دهم صحبت خواهم كرد.

منبع: پایگاه تحلیلی خبری سروستان




تاریخ: 28 / 5 / 1391برچسب:,
ارسال توسط سید یاسر خرسندی

 

اختصاصی سرو آنلاین؛

دومين كارگاه آموزشي امر به معروف و نهي از منكر با حضور فرماندهان و شوراي امر به معروف و نهي از منكر پايگاه هاي مقاومت شهرستان سروستان در محل ناحيه مقاومت اين شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرو آنلاين ،دومين كارگاه آموزشي امر به معروف و نهي از منكر با حضور فرماندهان و شوراي امر به معروف و نهي از منكر پايگاه هاي مقاومت شهرستان سروستان در محل ناحيه مقاومت اين شهرستان برگزار شد.

در اين مراسم حجت الاسلام خرسندي امام جمعه سروستان در سخناني ضمن تجليل از فعاليت هاي صورت گرفته توسط اين شورا خواستار گسترش فعاليت هاي اين مجموعه به ويژه در عرصه فرهنگ سازي شد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به برخي از احاديث و روايات اهل بيت(عليهم السلام) در خصوص اين فريضه الهي اظهار داشت:آمر به معروف و ناهي از منكر در ابتدا بايد مصاديق معروف و منكر را بشناسد، سپس خود عامل به معروفات باشد و از منكرات دوري كند و كلام او تاثير گذار باشد.

در ادامه اين جلسه حجت الاسلام دشتي نيز در سخناني با اشاره به اهميت فريضه امر به معروف و نهي از منكر و آداب اجراي آن در جامعه سخناني بيان كرد.

در اين جلسه همچنين سرگرد پاسدار عبدالله آزاد نيز مطالبي درخصوص فريضه امر به معروف و نهي از منكر مطالبي را ارائه كرد و گفت: بسيجي بايد با عمل به دستورات الهي و دوري از گناهان و منكرات به عنوان الگو در اين فريضه بيش از پيش نقشي فعال و پويا داشته باشد.

منبع:پایگاه تحلیلی خبری سروستان

 




تاریخ: 18 / 5 / 1391برچسب:,
ارسال توسط سید یاسر خرسندی
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

قالب و کد وبلاگ تاپ بلاگین

قالبوبلاگکد وبلاگآگهیانجمن